Feedly

follow us in feedly

diumenge, 22 d’octubre del 2017

Jornades de les Lletres Ebrenques







Dissabte vaig assistir a les XII Jornades de les Lletres Ebrenques per a parlar de Les Aventures d'en Nic. Hi vaig anar convidada per la Joana Serret, bibliotecària de la biblioteca d'Amposta i motor cultural ebrenc.

Durant tot el dia vaig poder assistir a diferents taules rodones i presentacions:


  • Presentació de L'Ebre, un riu literari
  • Taula rodona sobre il·lustració
  • Taula rodona sobre La literatura com a motor cultural
  • Va de dones, taula rodona d'escriptores












Les Aventures d'en Nic van estar presents pel matí, en una petita presentació abans de l'actuació de la Unió Filharmònica d'Amposta, i junt amb les noves propostes editorials de les Germanes Besolí, Cinta Arasa i Jesús Serrano. I també per la tarda, dins un acte de coneixença de nous valors, entre els quals hi havia propostes de tot tipus, des de novel·la pol·licíaca, llibres d'història local, novel·les escatològiques, poesia...

Aquesta jornada em va servir no només per a presentar el meu projecte literari, sinó també per tornar a saludar a coneguts, fer noves coneixences, desvirtualitzar amics de xarxes i, sobretot, aprendre moltes coses.

Gràcies, Joana! Potser l'any que ve ens podem retrobar amb moltes més aventures d'en Nic.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada