Feedly

follow us in feedly

diumenge, 15 d’octubre del 2017

Les Aventures d'en Nic




Plantar un arbre, tenir un fill (o dues filles precioses), i escriure un llibre. Ara puc dir que ja ho tinc tot fet. Bé, crec que em queden moltes coses per a fer encara, però aquestes tres ja estan llestes amb el projecte que us presento avui.

Es tracta de LES AVENTURES D'EN NIC, el primer volum d'una col·lecció que espero que  faci xalar a grans i a petits. La idea va partir de la Sandra Veà, amiga meva i del Jordi Moretó, el protagonista (amb permís del Nic) de la Volta a Catalunya en ruc català. La Sandra em va posar en contacte amb el Jordi i jo vaig proposar-li la idea al Jordi Folck, com a editor de Veus Públiques. Aquest es va entusiasmar des del primer moment i amb ells i amb la Irene Gutiérrez com a dibuixant hem tirat endavant aquestes aventures d'en Nic.

El proper 21 d'octubre estaré a Amposta, a les XII Jornades de les Lletres Ebrenques, convidada per la Joana Serret per parlar d'aquest projecte. El proper 30 de novembre a les 20'30 h. el presentarem a Cambrils, al Centre Cultural.

Qui s'apunta a compartir aventures amb el Nic?


6 comentaris:

  1. Bona tarda,

    T'escric per comentar-te una cosa. El meu nom és Camila Betcher Sbrolla i he seguit bastant la història del Nic (vaig anar a veure'l a cambril i també quan es va fer la trobada a Lleida). T'escric perquè tant jo com la meva parella hem seguit molt de prop la história del Nic i ens agradaria tenir el llibre. Per això, et pregunto si es posarà a la venta o si hi ha alguna forma d'aconseguir-lo.

    El que tenia pensat es que, com que s'apropa l'aniversari de la meva parella (és el 16 de nomebre), regalar-li el llibre de les aventures del nic. No sé si sería possible.

    Et deixo el meu correu per si vols que estiguem en contacte per allà: camilabetcher@hotmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Camila. Moltes gràcies pel teu interès. Ara et contacto per mail

      Elimina
  2. FELICITATS pel primer fill literari al qual espero segueixin molts i molts, a quatre potes o a dues!

    ResponElimina
  3. Aquest llibre en deixareu a les llibreries de Riudoms?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit. El llibre està distribuït a totes les llibreries. Si no el tenen físicament, el poden encarregar a Benvil o Dislibris. Gràcies!

      Elimina