Feedly

follow us in feedly

dimecres, 2 de novembre del 2016

Pratdip llegendari





Els dies 29 i 30 d'octubre es va celebrar el Festival Pratdip Llegendari per tercer any consecutiu, un esdeveniment que es publicita com un "festival familiar que vol transportar els assistents a un viatge en el temps a través d'activitats, espais, escenes i racons màgics".

Setmanes abans em van trucar per a fer la lectura del meu conte "Llop busca caputxeta", que va guanyar el primer premi en el concurs del 2015. Aquesta oportunitat em va agradar molt donat que el dia de l'entrega del premi no vaig poder assistir ja que feia l'inici del club de lectura infantil a la biblioteca. El va recollir la meva mare en nom meu, i el va llegir aleshores amb molta passió, tal com em van comentar els assistents. Aqui us deixo l'enllaç del conte per si el voleu llegir:


Vaig fer la lectura a la Plaça del Forn, a les 22'30, acompanyada d'una vintena de persones, entre les quals les marujilles, el Carles, i uns amics. Després de la lectura vaig explicar els contes de Dahl que estan viatjant aquest últim trimestre amunt i avall. El lloc triat per l'organització va ser la Plaça del Forn, ambientat amb unes bales de palla i unes torxes. Degut a la poca llum no van sortir fotos molt bones, però aqui en deixo algunes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada