Feedly

follow us in feedly

dijous, 25 de gener del 2018

El Nic a la URV





El 25 de gener Les Aventures d'en Nic han galopat pel campus de la URV, concretament per les aules de la  Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia.

El professor Manel Leor, de l'assignatura d'ensenyament i aprenentatge de llengües, juntament amb els professors Enric Márquez i Jacky Verrier em van convidar a parlar del procés d'escriptura del meu llibre. Vaig tenir l'oportunitat de parlar d'això, i de diversos temes relacionats amb el món de les biblioteques i de la lectura en general.

Vaig recomanar llibres i em van recomanar llibres (apuntat A través de mis pequeños ojos). Finalment vam veure la fitxa didàctica de Les Aventures d'en Nic com a possible aplicació després d'una lectura a les escoles.

Ha resultat una experiència enriquidora per a mi i espero que també ho hagi estat per als alumnes assistents.

Gràcies a la Paula Torné per l'ajuda i les fotos.







2 comentaris: